نظافت و پذیرایی

طرز تهیه تیرامیسو با بیسکویت پتی بور

دسر تیرامیسو، یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین گزینه‌ها برای پذیرایی از مهمانان است. شما می‌توانید دسر تیرامیسو را با مواد اولیه ساده درست کنید و مهمانان خود را با این دسر لذیذ خوشحال کنید. یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای درست کردن دسر تیرامیسو، استفاده از بیسکویت پتی بور است. شما می‌توانید دسر تیرامیسو با بیسکویت پتی بور را در لیوان‌های شیشه‌ای و ظروف مخصوص سرو دسر درست کنید و دسری جذاب و خوشمزه را به میز پذیرایی از مهمانان اضافه کنید. ترکیب طعم قهوه با بیسکویت و خامه، مجموعه‌ای جذاب از طعم‌های خوشمزه است که حسابی دل شما را می‌برد.

در این نوشته، طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه را به شما آموزش خواهیم داد. همچنین بعد از آموزش مراحل درست کردن تیرامیسو یخچالی، نکات مهم برای خوشمزه شدن دسر تیرامیسو را به شما یاد می‌دهیم تا بتوانید این دسر لذیذ را برای دورهمی یا مهمانی درست کنید و به همراه دوستان و عزیزانتان، از خوردن این دسر خوشمزه لذت ببرید.

اگر کنجکاو هستید که با طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه آشنا شوید و دفعه بعدی، مهمانان خود را شگفت‌زده کنید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دسر تیرامیسو یخچالی ساده
دسر تیرامیسو یخچالی ساده

مواد لازم برای درست کردن دسر تیرامیسو با پتی بور

برای درست کردن دسر تیرامیسو با بیسکویت پتی بور، شما به مواد اولیه زیر نیاز خواهید داشت:

  • 2 بسته بیسکویت پتی بور
  • 1 عدد پنیر خامه‌ای 200 گرمی
  • 1 پاکت خامه صبحانه
  • 100 گرم شکر سفید
  • 1 عدد کافی میکس یا 1 فنجان قهوه اسپرسو
  • پودر کاکائو
  • موز، توت فرنگی، گردو و شکلات چیپسی (در صورت تمایل)
تیرامیسو یخچالی ساده
تیرامیسو یخچالی ساده

مراحل تهیه دسر تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه

1- برای درست کردن دسر تیرامیسو یخچالی، ابتدا باید کاسه بزرگی را انتخاب کنید و پنیر خامه‌ای، شکر و خامه صبحانه را داخل آن بریزید.

2- در مرحله بعد، خامه و شکر و پنیر خامه‌ای را با کمک همزن مخلوط کنید تا یکدست شود. توجه داشته باشید که دانه‌های شکر باید در ترکیب خامه و پنیر خامه‌ای حل شده باشند؛ به حدی که پس از پایان کار، ذرات درشت شکر را در این ترکیب مشاهده نکنید.

آماده کردن مواد تیرامیسو یخچالی
آماده کردن مواد داخل تیرامیسو یخچالی

3- حالا، کافی میکس را با مقداری آب جوش ترکیب کنید و اجازه دهید خنک شود. اگر به طعم کافی میکس علاقه ندارید، می‌توانید به جای کافی میکس، از قهوه اسپرسو استفاده کنید.

4- در این مرحله، شما باید بیسکویت‌های پتی بور را داخل پلاستیک فریزر بریزید و خوب آنها را خرد کنید. میزان خرد شدن بیسکویت‌ها سلیقه‌ای است؛ اما پیشنهاد می‌کنیم که اجازه ندهید بیسکویت‌ها خیلی خرد و پودری نشوند.

5- بعد از خرد کردن بیسکویت‌های پتی بور، باید ظرف مناسب برای ریختن مواد دسر را انتخاب کنید. ظروف شیشه‌ای برای درست کردن دسر تیرامیسو انتخاب بهتری هستند؛ زیرا لایه‌های مختلف تیرامیسو را بهتر نشان می‌دهند. بعضی از افراد، لیوان‌های یکبار مصرف و ظروف شیشه‌ای کوچک را برای درست کردن دسر تیرامیسو بیسکویتی انتخاب می‌کنند تا سرو دسر راحت‌تر انجام شود.

6- در مرحله بعدی، کف قالب یا ظرف دسر را با کمی روغن چرب کنید. حالا بیسکوییت‌ها را کف قالب بچینید و کف ظرف را بپوشانید. سپس مقداری کافی میکس یا قهوه اسپرسو را روی بیسکوییت‌ها بریزید.

7- در این مرحله، می‌توانید با توجه به سلیقه خود از شکلات چیپسی، موز یا گردو استفاده کنید و این خوراکی‌ها را روی لایه پنیری قرار دهید.

8- مجدداً لایه بعدی تیرامیسو را با پتی بور و ترکیب خامه و پنیر بپوشانید و این کار را تا انتها انجام دهید.

9- بعد از قرار دادن آخرین لایه، مقداری پودر کاکائو روی دسر بپاشید تا ظاهر آن زیباتر و جذاب‌تر شود. در انتهای کار، می‌توانید شکلات چیپسی، موز و توت فرنگی روی دسر تیرامیسو قرار دهید و روی دسر را با سلفون بپوشانید.

10- حالا باید دسر تیرامیسو را در یخچال قرار دهید. هرچقدر مدت زمان نگهداری تیرامیسو در یخچال بیشتر باشد، طعم و مزه تیرامیسو بهتر خواهد شد. به همین دلیل بهتر است تیرامیسو یخچالی را از شب قبل از مهمانی درست کنید و اجازه دهید چند ساعت در یخچال بماند.

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه
تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه

6 ترفند برای خوشمزه‌تر شدن دسر تیرامیسو با پتی بور

اگر دوست دارید طعم دسر تیرامیسو به‌قدری خوب باشد که تا مدتها فراموش نشود، نکات زیر را رعایت کنید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آشپزی در منزل هم ارائه میده؟

1- برای تهیه تیرامیسو با پتی بور، از پنیر خامه‌ای کم نمک و بدون نمک استفاده کنید؛ زیرا ریختن پنیر خامه‌ای نمکی، مزه تیرامیسو را شور می‌کند.

2- به جای خامه صبحانه، شما می‌توانید از خامه قنادی استفاده کنید. یادتان باشد که در صورت استفاده از خامه شیرین قنادی، مقدار شکر را کاهش دهید.

3- برای زیباتر شدن ظاهر دسر تیرامیسو، از دو مدل بیسکویت پتی بور ساده و کاکائویی استفاده کنید تا دو رنگ مختلف در دسر شما وجود داشته باشد.

4- اضافه کردن مقداری وانیل به مواد پنیری، طعم و عطر تیرامیسو را بهتر می‌کند.

5- در صورت تمایل می‌توانید مقداری پودر کاکائو را به روش بن ماری آب کنید و قبل از ریختن مواد پنیری، روی بیسکویت‌ها بریزید.

6- پودر کاکائو، نقش مهمی در خوشمزگی دسر تیرامیسو ایفا می‌کند. به همین دلیل، پودر کاکائو را به مقدار زیاد روی دسر بریزید تا تیرامیسو خوشمزه‌تر شود.

دسر تیرامیسو یخچالی ساده
دسر تیرامیسو یخچالی ساده

برگزاری مراسمات باشکوه با پذیرایی عالی

اگر می‌خواهید مراسمی مجلل و باشکوه را برگزار کنید و به دنبال آشپز و خدمات مجالس هستید، می‌توانید از تیم حرفه‌ای و باتجربه هوم سرویز کمک بگیرید و مراسم خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. در هوم سرویز، شما می‌توانید بهترین آشپزها و میزبانان را پیدا کنید و کار آشپزی و پذیرایی از مهمانان را به افراد باتجربه بسپارید.

در سایت و اپلیکیشن هوم سرویز، شما می‌توانید بهترین آشپز برای شرکت را پیدا کنید و انواع غذاهای خوشمزه را برای پذیرایی از همکاران خود آماده کنید.

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و شیر
طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور

فیلم طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور

در فیلم کوتاه زیر، مشاهده می‌کنید که لایه بیسکویتی و لایه پنیری روی هم قرار می‌گیرند و سپس این ظروف شیشه‌ای داخل یخچال قرار داده می‌شود تا دسر تیرامیسو یخچالی آماده شود.

فیلم طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور

سرو نوشیدنی خوشمزه، یکی از رازهای پذیرایی موفق و لذت‌بخش است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که با انواع نوشیدنی های سرد و گرم برای مهمانی آشنا شوید و در هنگام ورود مهمانان، آنها را به یک نوشیدنی خوشمزه دعوت کنید.

جمع بندی مطالب

در این نوشته، طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه را به شما آموزش دادیم. همچنین ترفندهای خوشمزگی دسر تیرامیسو را به شما یاد دادیم. حالا شما می‌توانید دسر تیرامیسو را با بهترین مواد اولیه آماده کنید و این دسر خوشمزه را در مهمانی‌های خود سرو کنید.

اگر به برگزاری مراسم‌های باشکوه علاقه دارید، می‌توانید از خدمات پذیرایی هوم سرویز استفاده کنید و شبی پرخاطره و به‌یادماندنی را برای دوستان خود خلق کنید.

سایت هوم سرویز با ارائه خدماتی مانند طراحی و دیزاین مجالس، سفارش گل، آشپزی در محل، پذیرایی از مهمانان و نظافت منزل، به شما کمک می‌کند تا مهمانی‌های مهم را به بهترین شکل برگزار کنید و خاطراتی شیرین و لذت‌بخش داشته باشید.

برای ثبت درخواست پذیرایی از مهمانان، شما می‌توانید به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس …

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آشپزی در منزل هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا