بنایی و دکوراسیون

کاغذ دیواری مینیمال چیست؟

در هوم سرویز با کاغذ دیواری مینیمال آشنا شوید

یکی از سبک های دکوراسیون که در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و افراد زیادی به آن علاقمند شده اند، سبک دکوراسیون مینیمال است. در این سبک همه چیز بر پایه سادگی و استفاده از کمترین وسایل و طرح و نقش طراحی می شود و باعث می شود که فضایی آرامش بخش و زیبا به وجود بیاید. کاغذ دیواری مینیمال نوعی کاغذ دیواری است که برای دکورهای مینیمال بسیار کاربرد دارد و می توانید از آن در خانه خودتان استفاده کنید تا فضایی دلنشین برای خودتان ایجاد کنید و از این فضا لذت ببرید.

در این مقاله می خواهیم در مورد کاغذ دیواری مینیمال صحبت کنیم و بگوییم که استفاده از این نوع کاغذ دیواری چه مزایایی دارد و چطور می توانید با استفاده از کاغذ دیواری مینیمال طرح های جذاب و خارق العاده ای را در دکور خانه خودتان ایجاد کنید.

اگر به دنبال ایجاد فضایی زیبا و بی نظیر برای خودتان هستید و می خواهید یک فضای فوق العاده ایجاد کنید که کمک می کند آرامش بیشتری را در خانه خودتان تجربه کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا مطالب فوق العاده ای را درباره کاغذ دیواریهای مینیمال یاد بگیرید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کاغذ دیواری مینیمال
کاغذ دیواری مینیمال چیست؟

کاغذ دیواری مینیمال به چه نوع کاغذ دیواری گفته می شود؟

همانطور که می دانید، کاغذ دیواری ها تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند و می توانید براساس دکوراسیون خانه خودتان، بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید و آن را برای نصب در خانه خودتان استفاده کنید.

برخی از خانه ها دکوراسیون مینیمال دارند و به این سبک دکور خودشان را طراحی کرده اند، به همین خاطر نیاز است که از کاغذ دیواری های سبک مینیمال هم استفاده کنند تا مکمل خانه آنها باشد و بتواند زیبایی بیشتری به این دکوراسیون ببخشد.

مینیمال همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، به معنی کمترین شلوغی در خانه است و روی استفاده از کمترین رنگ، کمترین وسایل، کمترین نقش و نگار تاکید دارد که باعث می شود چشم ما راحت تر بتواند فضای موردنظر را پردازش کند و در نتیجه ذهن ما هم آرامش بیشتری را تجربه کند.

کاغذ دیواری ساده
مشخصات کاغذ دیواری به سبک مینیمال

کاغذ دیواری مینیمال چه مشخصاتی دارد؟

کاغذ دیواری مینیمال، مشخصات خاصی دارد که باید آنها را در انتخاب کاغذ دیواری رعایت کنید تا بتوانید یک کاغذ دیواری زیبا به سبک مینیمال داشته باشید، در ادامه به این مشخصات اشاره می کنیم:

1- کمترین نقش و نگار:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

در این مدل کاغذ دیواری، کمترین نقش و نگار استفاده می شود و بیشتر سعی می شود در این نوع کاغذ دیواری از خطوط برای ایجاد نقش و نگارها استفاده شود.

کاغذ دیواری های پرنقش و نگار و پر گل، نمی توانند جزو کاغذ دیواری مینیمال حساب شوند و به همین خاطر است که باید سعی کنید از طرح های کمتری در کاغذ دیواری خودتان استفاده کنید.

2- رنگ محدود:

کاغذ دیواری مینیمال نمی تواند دارای چرخه رنگ گسترده ای باشد، به همین خاطر معمولا این مدل کاغذ دیواری ها دارای رنگ های محدودی هستند و رنگ هایی که در آنها استفاده می شوند، در عین شیک بودن، می توانند به راحتی توسط چشم پردازش شوند و همچنین خاصیت آرامش بخشی را هم دارند.

این نکته را هم باید در خرید کاغذ دیواری خودتان در نظر بگیرید تا سبک مینیمال را در آن حفظ کنید.

3- متناسب با دکور:

کاغذ دیواری همیشه باید متناسب با دکور خانه شما انتخاب شود و با انتخاب هوشمندانه آن، می توانید از کاغذ دیواری به عنوان یک مکمل در کنار دکور اصلی استفاده کنید که زیبایی خانه شما را بیشتر می کند.

خیلی مهم است که بتوانید با مشاوره یک طراح دکوراسیون داخلی مینیمال بهترین و هماهنگ ترین کاغذ دیواری را متناسب با دکور خانه خودتان انتخاب کنید و با این کار زیبایی دکوراسیون خودتان را بیشتر کنید.

اکثر افراد فقط از کاغذ دیواری استفاده می کنند تا خانه شان لخت نباشد و طرحی داشته باشد، اما به این نکته توجه نمی کنند و در نهایت دکور خانه آنها یکپارچگی و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

طراحی دکوراسیون
نکات مهم در دکوراسیون خانه

کاغذ دیواری مدل مینیمال بهتر است یا رنگ ساده؟

سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید، این است که کاغذ دیواری مینیمال برای خانه تان بهتر است یا استفاده از یک رنگ ساده که تمام خانه را یکدست می کند.

باید بگوییم که این کاملا بستگی به سلیقه خود شما و دکوراسیون خانه تان دارد. گاهی اوقات ممکن است یک رنگ ساده به خاطر رنگ وسایل خانه، باعث شود که چشم اذیت شود و نتوانید به خوبی در آن مکان آرامش داشته باشید. مثلا فضایی را تصور کنید که همه چیز سفید است، قطعا چشم در این فضا اذیت می شود و نمی تواند وسایل مختلف را به خوبی تشخیص دهد، در چنین فضایی استفاده از کاغذ دیواری مینیمالیستی با یک طرح ساده ولی جذاب، می تواند تنوع بیشتری به فضا ببخشد و باعث شود دکور خانه تان بهتر شود.

دکوراسیون مینیمال
دکوراسیون مینیمال

در خرید کاغذ دیواری مینیمال، به چه چیزهایی توجه کنیم؟

در ادامه می خواهیم نکات مهمی را بگوییم که با توجه به آنها، می توانید انتخاب بهتری در کاغذ دیواری مینیمال داشته باشید و بتوانید یک طرح جذاب و بی نظیر را برای خودتان انتخاب کنید. این موارد در انتخاب مدلهای مختلف کاغذ دیواری کاربرد دارند و بهتر است آنها را مدنظر داشته باشید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

1- جنس کاغذ دیواری:

اولین نکته مهمی که باید به آن دقت کنید، جنس کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری ها از جنس های مختلفی مانند کاغذ، pvc و… ساخته می شوند که براساس بودجه و نیاز خودتان می توانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید.

برای این موضوع توصیه می کنیم سعی کنید که از جنس های با کیفیت تر استفاده کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. چون جنس های ضعیف تر کاغذ دیواری شاید هزینه کمتری در هنگام خرید برایتان ایجاد کنند، اما در آینده خیلی سریع خراب می شوند و گوشه های آنها بلند می شود و زیبایی خودشان را از دست می دهند.

به همین خاطر توصیه می کنیم برای جلوگیری از خرج های اضافی در آینده، حتما سعی کنید یک جنس خوب برای کاغذ دیواری مینیمال انتخاب کنید.

2- طرح کاغذ دیواری:

طرح کاغذ دیواری هم یکی دیگر از بخش های مهم در انتخاب آن است. برای انتخاب طرح کاغذ دیواری باید به نکات مهمی مانند دکوراسیون خانه، اندازه اتاق ها و… توجه کنید تا بتوانید بهترین طرح ممکن را انتخاب کنید.

مثلا اگر خانه شما اتاق کوچکی داشته باشد و بخواهید به آن عمق ببخشید، می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی مینیمال استفاده کنید تا بتوانید عمق بیشتری به اتاق بدهید و اتاق بزرگتر به نظر برسد.

این موضوع باعث می شود که کاغذ دیواری خانه شما را زیباتر و چشم نوازتر جلوه دهد، اگر هم قصد عمق دادن به فضا را ندارید، می توانید از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید تا دیوارها را پوشانده و زیبایی خانه شما را بیشتر کند.

3- رنگ کاغذ دیواری:

رنگ کاغذ دیواری هم پارامتر مهم دیگری است که باید آن را در نظر بگیرید تا بتوانید دکوراسیون مینیمال زیباتری داشته باشید. برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری، توصیه می کنیم به رنگ وسایل دیگر خانه خودتان مانند مبلمان، کابینت ها، فرش و… توجه کنید و براساس چرخه رنگ، سعی کنید یک رنگ متناسب و هماهنگ با وسایل دیگر را انتخاب کنید.

این موضوع باعث می شود که هم بتوانید کاغذ دیواری هماهنگ و یکدست با وسایل دیگر خودتان تهیه کنید و هم یکپارچگی را در دکوراسیون خانه خودتان حفظ کنید.

اگر به چرخه رنگ توجه نکنید و وسایل خانه و کاغذ دیواری هرکدام رنگ های متفاوت و دور از هم داشته باشند، سبک دکور شما ممکن است از حالت مینیمال خارج شود و دیگر نتوانید با کمترین رنگ و وسیله آن را طراحی کنید.

4- دیواری که قرار است کاغذ دیواری روی آن نصب شود:

برای انتخاب این مدل کاغذ دیواری، نکته دیگری که باید در نظر بگیرید، این است که دیواری که قرار است کاغذ دیواری روی آن نصب شود را هم در نظر داشته باشید.

شما می توانید با استفاده از طرح ها و بافت های مختلف کاغذ دیواری، به دیوارهای مختلف خانه خودتان اهمیت بیشتری بدهید و این موضوع باعث می شود که دکوراسیون شما جذابیت بیشتری پیدا کند.

مثلا می توانید برای دیوار اصلی خانه که وقتی کسی به داخل می آید به آن توجه می کند، یک طرح متفاوت با بخش های دیگر داشته باشید و دکور زیبا و ساده ای را در آنجا قرار دهید تا زیبایی بیشتری داشته باشد. برای اتاق های دیگر هم می توانید چنین کاری را انجام دهید تا بتوانید زیبایی دکوراسیون خانه خودتان را چندین برابر کنید.

چکیده مطلب:

در این مقاله در مورد کاغذ دیواری مینیمال صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید با استفاده از کاغذ دیواری مینیمال، یک دکور مینیمال برای خانه خودتان بسازید. همچنین گفتیم که در انتخاب کاغذ دیواریهای مینیمال باید به چه نکاتی توجه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با دکوراسیون مینیمال و کاغذ دیواری مدل مینیمال آشنا شوید و اگر به این سبک از دکوراسیون علاقمند هستید، بتوانید به بهترین شکل ممکن وسایل موردنیاز برای طراحی آن را خریداری کنید و یک دکوراسیون زیبا برای خودتان ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون
نصب کاغذ دیواری و طراحی دکوراسیون با هوم سرویز

نصب انواع کاغذ دیواری با هوم سرویز

اگر به این مدل کاغذ دیواری علاقه دارید و می خواهید با نصب کاغذ دیواری، خانه خود را زیباتر کنید، نصب انواع کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواریهای مینیمال را به هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهند و خانه ای زیباتر و شیک تر داشته باشید.

همچنین شما می توانید اجرای دکوراسیون مینیمال را به تیم هوم سرویز بسپارید تا طبق سلیقه و بودجه شما، خانه را دکوراسیون کنند تا محیط زیباتر و آرامش بخش تری برای زندگی داشته باشید.

قیمت نصب کاغذ دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا