اسباب کشی

اسباب کشی

از 5562 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت اسباب کشی در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت کرایه خاور 3 ساعت برای کلیه مناطق شهر

1,250,000 تومان

قیمت کرایه خاور 3 ساعت- محدوده شهر

1,800,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه خاور

380,000 تومان

قیمت هر کارگر به ازای 3 ساعت

370,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه کارگر

150,000 تومان

قیمت حمل موارد حجیم به ازای هر طبقه

50,000 تومان

قیمت باز و بستن درب ساید

60,000 تومان

قیمت باز کردن لوستر

50,000 تومان

قیمت پیاده روی بیش از 10 متر (هر متر)

4,000 تومان

قیمت حمل گاوصندوق و پیانو به ازای هر طبقه

60,000 تومان

قیمت کارگر بسته بندی به ازای دو ساعت

380,000 تومان

قیمت هر ساعت اضافه کارگر بسته بندی

150,000 تومان

قیمت بسته بندی وسایل حجیم و حساس به ازای هر تکه(پیانو.ساید.شیشه میز ناهار خوری و...)

40,000 تومان

متوسط قیمت4,000,000 تومانکمینه قیمت2,500,000 تومانبیشینه قیمت7,000,000 تومان

آنچه درباره اسباب کشی خواهید خواند

  • بهترین شرکت اسباب کشی با قیمت مناسب را چگونه پیدا کنیم؟
  • نحوه ارائه خدمات اسباب کشی در هوم سرویز چگونه است؟
  • اسباب کشی آنلاین چیست؟
  • اسباب کشی هوم سرویز شامل چه مواردی است؟
  • کرایه خاور برای اسباب کشی
  • اسباب کشی آسان چگونه امکان پذیر است؟
  • بهترین شرکت اسباب کشی منزل چه ویژگی هایی دارد؟
  • مزایای استفاده از خدمات اسباب کشي هوم سرویز
  • اسباب کشی ارزان آیا حقیقت دارد؟
  • قیمت اسباب کشی منزل درهوم سرویز چگونه محاسبه می شود؟
  • خدمات اسباب کشی مطمئن را به همیاران متخصص هوم سرویز بسپر

بهترین شرکت اسباب کشی با قیمت مناسب را چگونه پیدا کنیم؟

اسباب کشی منزل از بزرگترین دغدغه های افراد است که حداقل یکبار همه افراد در زندگی آنرا تجربه کرده اند. حمل اثاثیه منزل و اثاث کشی می تواند به دردسر بزرگی تبدیل شود اگر به نکات مهم در اسباب کشی دقت نکنیم. اسباب کشي در شهرهای بزرگ سخت تر نیز خواهد بود. زیرا با توجه به وسعت شهرنشینی دسترسی به شرکت اسباب کشی مطمئن کار چندان راحتی نخواهد بود. اما با استفاده از راهنمای اسباب کشی می توان استرس اثاث کشی منزل را کاهش داد و قیمت اسباب کشی را نیز مقرون به صرفه محاسبه کرد.

می بایست دقت کنیم که برخی از نفرات به صورت فصلی و صرفا به علت دارا بودن خاور اسباب کشی و بودن داشتن مهارت و مجوزهای لازم شروع به فعالیت می کنند. این افراد تجربه و تعهد کافی ندارند و هزینه اسباب کشی را به ظاهر پایین تر از تعرفه ها اعلام می کنند و ممکن است در این پروسه به لوازم منزل آسیب برسانند و متاسفانه دست شما هم به جایی بند نخواهد بود. با کمک از بهترین شرکت اسباب کشی هوم سرویز که دارای نیروهای مجرب و تجهیزات کاملی هستند می توانید تمامی این اتفاقات را به خوبی پشت سر بگذارید. در ادامه به نحوه استفاده از خدمات اسباب کشی آنلاین، پاسخ به سوالات پیرامون اثاث کشی خانه و همچنین عوامل موثر بر قیمت اسباب کشی منزل می پردازیم.

نحوه ارائه خدمات اسباب کشی در هوم سرویز چگونه است؟

جهت دریافت کلیه خدمات مانند کرایه خاور، قیمت وانت بار و سایر خدمات مربوط به حمل اثاثیه منزل تنها کافیست مراحل ساده زیر را طی کنید.

· ثبت درخواست رایگان

در ابتدا از طریق سایت، اپلیکیشن اسباب کشی هوم سرویز و یا تماس با شماره تلفن اسباب کشی، می توانید سفارش خودتان را ثبت کنید. در ثبت درخواست اولیه محدوده مبدا و مقصد، نوع وسیله نقلیه مورد نیاز و تعداد کارگر حمل اثاثیه مورد نیاز را مشخص خواهید نمود.

· تماس همیاران جهت ارائه توضیحات تکمیلی

پس از ثبت سفارش، همیار متخصص اسباب کشی جهت اطلاع دقیق از میزان بار و همچنین مشاوره رایگان در زمینه نیاز به بسته بندی و همچنین پیشنهاد وسیله نقلیه متناسب با حجم بار تماس گرفته و پس از اطلاع دقیق، برآورد قیمت اسباب کشی را اعلام می کنند.

· اعزام متخصصین به محل

پس از توافقات نهایی در ارتباط با نحوه و هزینه اسباب کشی متخصصین در زمان تعیین شده به محل مراجعه نموده و تمام اقدامات را طبق آن چیزی که به توافق رسیده بودند انجام خواهند داد. پشتیبانی هوم سرویز در تمام این مدت همراه و در کنار شما خواهند بود. جهت ارتباط با پشتیبانی، می توانید از طریق شماره تلفن اسباب کشی 90002021 با هوم سرویز در ارتباط باشید.

اسباب کشی آنلاین چیست؟

اسباب کشی آنلاین امروزه توانسته کارها را راحت کند و جایگزین روش های سنتی نظیر کرایه خاور اسباب کشی از کنار خیابان شده است. در واقع با یک سرچ ساده تحت عنوان شرکت اسباب کشی شما با یک لیست بلند بالا از ارائه دهندگان این خدمات مواجه می شوید. اسباب کشی ارزان و بی دردسر آرزوی همه افراد است. این پروسه از بسته بندی اثاثیه منزل شروع می شود و تا انتقال لوازم به منزل جدید ادامه دارد. با استفاده از خدمات اسباب کشی آنلاین هوم سرویز شما می توانید از هزینه اسباب کشی منزل و جابجایی اثاثیه منزل به نقاط مختلف با نرخ کرایه خاور شفاف و دقیق مطلع شوید و بدانید در نهایت باید دقیقا چه قیمتی را پرداخت کنید!!

با اثاث کشی آنلاین تنها افرادی در میدان رقابت باقی می مانند که در کنار مهارت، تعهد کاری، هزینه اسباب کشی منزل منصفانه ای نیز ارائه کنند. به این ترتیب با سپردن خدمات اثاث کشی منزل خود به این افراد دیگر جای نگرانی نیست. ضمنا با اعتماد به این کسب و کارها می توانید که از خدمات دگیری که در قبل و بعد اسباب کشی نیاز هست نظیر کارگر نظافتچی خوب، قالیشویی، مبلشویی، نصاب ظرفشویی، برقکار و لوله کش و ... نیز استفاده کنید.

اسباب کشی هوم سرویز شامل چه مواردی است؟

در هوم سرویز خدمات اسباب کشی صفر تا صد هر آن چیزی که در جابجایی و حمل بار به مکان جدید را نیاز دارید ارائه می دهد.

  • امکان رزرو و زمان بندی از قبل جهت برنامه ریزی دقیق
  • باربری بین شهری و داخل شهری
  • امکان استفاده از انواع وسیله نقلیه شامل خاور، کامیون برای اسباب کشی، نیسان و وانت بار
  • ارائه خدمات بسته بندی و بارگیری اصولی و ایمن اثاثیه منزل
  • ارائه کلیه خدمات نصب ماشین لباسشویی، یخچال، گاز و غیره در صورت نیاز توسط متخصصین مربوطه
  • خدمات نظافت منزل توسط بهترین افراد قبل از ورود به محل جدید
  • پشتیبانی و همراهی شما در کلیه مراحل جابجایی اسباب و وسایل منزل

کرایه خاور برای اسباب کشی

در واقع خاورها همان کامیونت های مسقف هستند که برای جابجایی و حمل اثاثیه منزل استفاده می شوند. استفاده از خاور برای اسباب کشی از موارد پرتقاضا است. زیرا کرایه خاور برای اسباب کشی دارای ظرفیت ایده آلی است که همه وسایل بدون اینکه به آنها فشار وارد شود حمل می شوند. همچنین خاور مسقف از بهترین گزینه برای مسافت های طولانی است. البته قیمت خاور اسباب کشی نسبت به بقیه وسایل اندکی بیشتر است که کاملا طبیعی است. مزایای کرایه کامیون برای اسباب کشی شامل موارد زیر است :

  • این وسایل به راحتی در کلیه ساعات روز تردد می کنند و به راحتی از بین گذرگاههای شهری عبور می کنند و مشکل ارتفاع ندارند.
  • ظرفیت بالای خاور موجب می شود که همه وسایل یکباره جابجا شوند و سرعت آن بیشتر می شود.
  • سیستم تعلیق این وسایل بالاست به همین دلیل در هنگام عبور از چاله ها و سرعت گیر ها کمترین آسیبی به وسایل وارد نمی شود.
  • خاور اثاث کشی دارای تمام تجهیزات مانند ضربه گیرها و پتو می باشد که در بین وسایل قرار می گیرد تا کمترین آسیبی به بار وارد نشود.
  • قیمت خاور اسباب کشی نسبت به مزایای بالای آن منطقی است. به طور قیمت کرایه خاور بر اساس مسافت تعیین می شود. مسافت های کوتاه کرایه خاور کمتر شده و به ازای ساعات بیشتر مبالغ ثابتی بر هزینه خاور اثاث کشی اضافه می شود.

اسباب کشی آسان چگونه امکان پذیر است؟

همان‌طور که می دانید اسباب کشي چالش های مختص به خود را دارد. اما اگر با برنامه ریزی درست و پیش بروید قطعا اسباب کشی ارزان و آسان را تجربه خواهید کرد.

ü در ابتدا باید تمام وسایل را بسته بندی کنید و با استفاده از لیبل محتویات هر جعبه مشخص شود. تمام این اقدامات قبل از حمل اثاثیه منزل انجام می شود. کلیه این خدمات را می توانید به شرکت اسباب کشی آنلاین بسپارید به ترتیبی که خودشان بسته بندی کنند، جابجا می کنند و در نهایت وسایل را به طور سالم از بسته بندی خارج کنند.

ü باید شرکت اسباب کشی منزل مطمئن تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. حتی باید توافقات لازم را بر هزینه اسباب کشی منزل را نیز انجام داده باشید.

ü پس از حمل اثاث منزل می توانید از متخصصین برای چیدمان نیز کمک بگیرید تا کارها برایتان راحت تر انجام شود. به طور مثال برای نصب لوستر، نصب درب بخچال ساید، اسمبل کردن تخت خواب و میز نهار خوری می توانید به صورت توافقی از کارگران کمک بگیرید.

بهترین شرکت اسباب کشی منزل چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین شرکت اسباب کشی برای رسیدن به این لقب باید دارای رزومه قوی در این زمینه باشد و بتواند رضایت حداکثری مشتریان خود را جذب کند. بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل باید در حالت کلی شرایط زیر را دارا باشد:

ü باید اطلاعات صحیح، صادقانه و مشتری مدارانه ای از جهت تعداد کارگر مورد نیاز و نوع وسیله نقلیه بر اساس حجم بار در اختیار مشتری قرار دهد.

ü در صورت نیاز برای تضمین سلامت کالاها باید بستن صحیح و اصولی توسط پرسنل جابجایی انجام شود.

ü حضور به موقع در محل جهت ارائه خدمات جابجایی اثاثیه منزل

ü مهارت کافی در چیدمان صحیح برای جلوگیری از آسیب به لوازم

ü داشتن بیمه اسباب کشی

ü در بهترین شرکت های اثاث کشی خبری از گرفتن انعام زوری و در معذورات قراردادن مشتریان نیست.

ü نحوه پوشش و رفتار کارگران در بهترین شرکت های جابجایی بسیار مهم است.

ü کامیون اسباب کشی می بایست تمیز و مرتب بوده و مخصوص همین کار باشد.

ü خدمات پشتیبانی آنلاین در طول مدت اسباب کشي

مزایای استفاده از خدمات اسباب کشي هوم سرویز

شرکت هوم سرویز با هدف جلب رضایت مشتریان خود شرایطی را فراهم آورده است که بتواند بالاترین میزان رضایت را کنار هزینه اسباب کشی منصفانه دریافت کند.

  • اسباب کشی سریع و بدون معطلی: گاهی نیاز به حمل اثاثیه سریع و بدون معطلی است. در نتیجه کلیه کارها باید در کمترین زمان ممکن برنامه ریزی شود. این کارها تنها از شرکت اسباب کشی منزل هوم سرویز بر می آید تا بهترین اسباب کشی را برایتان رقم بزند.
  • پشتیبانی قوی: داشتن پشتیبانی برای هر شرکتی نشانه ی تعهد کاری و مهارت آنهاست. به این ترتیب شما بدون نگرانی می توانید بهترین خدمات اسباب کشی منزل را به این افراد بسپارید.
  • هزینه اسباب کشی ثابت: هزینه در کنار مهارت، مهمترین المان در اثاث کشی منزل است. خیلی از افراد با شعار اثاث کشی ارزان سعی در جذب مشتری دارند. اما هوم سرویز با اعلام هزینه اسباب کشی قبل از شروع کار و انجام توافق قیمت نهایی بیشترین رضایت را در این بین داشته و هیچ نوع نگرانی برای کاربران خود ایجاد نخواهد کرد.
  • معرفی بهترین شرکت اسباب کشی هوم سرویز بر اساس نظرات مشتریان خود و تجربیات آنان کلیه شرکت ها را گرید بندی نموده و صرفا با شرکتهایی که در کار خود حرفه ای هستند همکاری می نماید.

اسباب کشی ارزان آیا حقیقت دارد؟

ممکن است به دنبال اسباب کشی ارزان باشید. اسباب کشی ارزان شعار خیلی از سامانه حمل بار سنتی و آنلاین است. این افراد برای جذب مشتری کرایه حمل بار اثاثیه منزل را کم اعلام می کنند و در انتهای کار بابت هر اقدامی مبلغ مضاعفی را به نرخ نهایی اضافه می کنند. به این ترتیب چون مشتریان هم به اجبار پرداخت می کنند و متاسفانه در مقابل این اقدامات غیر منصفانه سرخم می کنند و در دام آنها گرفتار می شوند. بهتر است بدانید قیمت حمل اثاثیه منزل بر پایه نرخ اعلام شده از سوی اتحادیه اعلام می شود. رعایت نرخ اتحادیه حمل اثاثیه برای همه شرکت های عضو اتحادیه، الزامی است. معمولا در ابتدای هر سال تعرفه اسباب کشی به کلیه شرکت ها، ابلاغ می شود. به این ترتیب اگر از شرکت های حمل بار عضو اتحادیه درخواست نیروی حمل بار کامیون و … داشته باشید، قیمت ها منصفانه و عادلانه تر است.

البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که برخی از افراد برای جذب مشتری ممکن است قيمت اسباب کشي کمتری پیشنهاد بدهند و شعار اسباب کشي ارزان داشته باشند اما خدمات آنها هیچ تضمینی در پی ندارد.

قیمت اسباب کشی منزل درهوم سرویز چگونه محاسبه می شود؟

نحوه محاسبه هزینه اسباب کشی کمی پیچیده است. قیمت حمل اثاثیه منزل ثابت نیست. دستمزد کارگر، هزینه کرایه کامیون و همه موارد را باید در نظر گرفت. گاهی هزینه ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. معمولا نرخ اتحادیه اثاث کشی، ملاک تعیین قیمت هاست ولی چرا برخی از شرکت ها، هزینه اسباب کشی منزل بیشتری دریافت می کنند؟ یا بهتر بگوییم عوامل تاثیر گذار بر قیمت اسباب کشی عبارتند از:

· نوع وسیله نقلیه بر هزینه اسباب کشی تاثیر دارد

نوع وسیله حمل و نقل اعم از خاور مسقف یا روباز، کامیونت و ...بر قیمت اسباب کشی تاثیر دارد. سایز اتاق وسیله، در برخی از موارد مشتریان برای اینکه نیاز به دو سرویس نداشته باشند ترجیح می دهند از ماشین های بزرگتر استفاده کنند که قیمت بالاتری دارند.

· مسافت مبدا و مقصد

به طور مثال شرکت های حمل بار برای مسافت های کمتر از 2 کیلومتر هزینه کمتری را لحاظ می کنند. یا اینکه هزینه اسباب کشی در داخل شهر با حومه شهر متفاوت است. مدت زمان برای حمل اثاث که از زمان شروع لحاظ شده و تا انتهای خدمات در نظر گرفته می شود.

· موارد حجیم و تاثیر آن بر قیمت اسباب کشی منزل

هزینه حمل موارد حجیم نظیر گاوصندوق، یخچال ساید بای ساید، ویترین بزرگ و ...جدا از موارد دیگر محاسبه می شود.

· تعداد طبقات مبدا و مقصد اثاث کشی و میزان پیاده روی

میزان پیاده روی و فاصله ماشین تا محل قرار دادن اثاثیه منزل موردی است که قیمت اسباب کشی را تغییر می دهد.

شرکت مورد نظر پس از محاسبه موارد فوق قیمت اسباب کشی را تعیین می کنند. از خوبی های اسباب کشی آنلاین هوم سرویز این است که شما تنها با نصب اپلیکیشن اسباب کشی هوم سرویز و با پاسخگویی به سوالات مشخص شده می توانید از محدوده قیمت حمل اثاثیه منزل مطلع شوید.

خدمات اسباب کشی مطمئن را به همیاران متخصص هوم سرویز بسپر

در صورتی به خدمات اسباب کشی فوری و مطمئن نیاز دارید می توانید این خدمات را به هوم سرویز بسپارید و از خدمات باکیفیت و با نرخ مشخص برخوردار شوید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...​

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس اسباب کشی و همچنین ارایه خدمات اسباب کشی منزل و شرکت ها نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات باربری ارائه می دهد که شامل باربری بین شهری با کامیون، کامیونت و خاور, حمل بار با وانت بین شهری, پیک موتوری شبانه روزی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های جابجایی و حمل بار را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس اسباب کشی

اسباب کشی منزل و شرکت ها

حمل اثاثیه با خاور و کامیون مخصوص اثاث کشی

ارائه کلیه خدمات جابجایی با نیروی اسباب کشی حرفه ای

حمل انواع وسایل حجیم و سنگین مانند یخچال، لباسشویی، گاوصندوق، مبلمان، تخت

خدمات اسباب کشی vip

سرهم کردن و باز و بست کردن وسایل مانند یخچال، ماشین لباسشویی، بوفه، لوسترها

بارگیری ایمن و اصولی اثاثیه

چیدمان اثاثیه منزل پس از اسباب کشی

نظرات کاربران

profile picture
اشکان دهقانی

کارشون عالی بود و خیلی عالی وسایل رو جابجا کردن

profile picture
حسن علیزاده آباد

بسیار راضی بودم. برای اولین بار بود که از این برنامه خدمات گرفتم رضایت دارم تشکر از دست اندرکاران اپلیکیشن هوم سرویس بابت معرفی همکاران محترم‌ و با شخصیت با حوصله و منظم کارشون را انجام دادند.

profile picture
Sara Karimifard

رضایت کامل از نوع عملکرد و برخورد ایشان ره دارم. ایشان انسان درست،فهمیده و در عین حال کاربلدی هستند. امیدوارم خداوند به کسب و کارشان برکت دهد خیلی خیلی راضی بودم.

profile picture
علی کنعانی

واقعا خیلی خوب رسیدگی میکردن و حواسشون به تمام وسیله ها بود

شرایط خدمات اسباب کشی منزل و حمل اثاثیه منزل

چنانچه مشتری درخواست سرویس بسته بندی را نیز داشته باشد هزینه آن به صورت مجزا محاسبه می گردد.

تعداد طبقات مبدا و مقصد و همچنین وجود شیشه های بزرگ، ویترین شیشه ای، بوفه، تردمیل، یخچال بالای 16 فوت، گاو صندوق، ساید بای ساید، پیانو، مبل تخت خواب شو، تخت کم جا و مسافت پیاده روی طولانی در قیمت اعلامی لحاظ خواهد شد.

شیشه های میزنهارخوری بزرگ، ویترین شیشه ای، بوفه، تردمیل، یخچال بالای 16 فوت، گاو صندوق، ساید بای ساید، پیانو، مبل تخت خواب شو و تخت کم جا به عنوان موارد حجیم در اساب کشی محسوب می شوند.

در صورتیکه جابجایی بار نیازمند عبور از محدوده طرح ترافیک باشد، هزینه طرح ترافیک در مبلغ نهایی محاسبه می شود.

هزینه های ماشین برای ساعت اعلام شده در هر بار رفت ماشین می باشد.

مشتری گرامی لطفا از پرداخت هرگونه مبلغ اضافه و خارج از توافق(مگر به صلاحدید خود) به هر عنوانی به همیاران خودداری بفرمایید.

انجام کلیه هماهنگی های لازم در ساختمان(با همسایه ها و مدیر ساختمان) به منظور انجام جابجایی و اسباب کشی بر عهده مشتری می باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

carpet-cleaning
قالیشویی
قیمت از 668,000 الی 1,385,000 تومان
dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 750,000 الی 1,400,000 تومان
installation-repair-washing-machine
تعمیر ماشین لباسشویی
قیمت از 800,000 الی 1,850,000 تومان
house-cleaning
نظافت منزل
قیمت از 1,360,000 الی 1,360,000 تومان