جابجایی و حمل بار

کاربردی ترین لوازم بسته بندی در اسباب کشی ها کدامند؟

تهیه لوازم بسته بندی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه به خانه جدید ضروری است. افرادی که تجربه کمتری در اثاث کشی دارند نمی دانند چه وسایلی را به چه تعداد تهیه کنند. همین موضوع ساده مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. موقع جمع و جور کردن اسباب و اثاثیه نمی دانید آنها را کجا جا دهید یا دقیقا با چه تجهیزاتی بسته بندی کنید. در مورد خرده ریزها و اثاثیه کوچکتر مشکل کمتر است اما برای لوازم بزرگتر قطعا پیچیدگی کار بیشتر است. جمع کردن وسایل سخت ترین قسمت جابجایی و اسباب کشی است که با تجهیزات کافی، آن هم ساده خواهد شد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چرا لوازم را بسته بندی می کنیم؟

موقع حمل بار نمی توان وسایل را یکی یکی به داخل کامیون انتقال داد. در این صورت چندین روز طول می کشد تا کار اسباب کشی تمام شود. از طرفی حتی اگر لوازم را سالم هم در کامیون قرار دهید موقع انتقال، خطر شکستن وسایل وجود دارد. با توجه به دست اندازهای خیابان شاید حتی همه وسایل تان هم آسیب ببیند. بدیهی است که بسته بندی اصولی از آسیب و صدمه به وسایل جلوگیری می کند. بسته بندی در حمل بار سهولت ایجاد کرده و باعث می شود در منزل جدید به راحتی بتوانید وسایل را مرتب کنید.

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

کارتن بسته بندی لوازم

لوازم بسته بندی مناسب کدامند؟

با توجه به نوع بار و ابعاد آن از تجهیزات مختلفی برای بسته بندی استفاده می شود. برای مثال نحوه بسته بندی و لوازم مورد نیاز برای جمع کردن وسایل و ظروف شکستنی تفاوت زیادی با بسته بندی لوازم بزرگتر مثل یخچال فریزر و اجاق گاز دارد. البته در همه اسباب کشی های خانگی و حمل اثاثیه اداری مجموعه ای از وسایل مورد نیاز است. برخی از مهم ترین مواردی که برای بسته بندی و جمع کردن وسایل در هر اسباب کشی مورد نیاز است را در این مطلب معرفی می کنیم.

اسباب کشی ارزان را با بهترین باربری تهران تجربه کنید!

کارتن بسته بندی کاربردی ترین وسیله

کارتن ها جعبه های مقوایی با اندازه های بزرگ و کوچک هستند که پای ثابت همه اثاث کشی ها به حساب می آیند. این کارتن ها دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند و از لحاظ جنس و استحکام نیز تفاوت هایی دارند. بهترین وسیله برای حمل اثاثیه کارتن 5 لایه است. این کارتن ها بسیار محکم و مقاوم هستند. جنس بدنه کارتن بسته بندی طوری است که هیچ فشاری به وسایل وارد نمی شود و خطر شکستگی لوازم به حداقل می رسد. تعداد کارتن مورد نیاز در هر اسباب کشی بستگی به حجم بار دارد. حتما چند کارتن اضافی هم خریداری کنید تا موقع جمع کردن وسایل به مشکل بر نخورید.

یادتان باشد کارتن های هم اندازه، مناسب نیستند کارتن ها را در ابعاد کوچک و بزرگ انتخاب کنید! برای بسته بندی لباس ها نوعی کارتن رگال دار تولید شده که می توانید لباس ها را به همان صورت و با چوب لباسی داخل کارتن قرار دهید.

بابل رب مهم ترین لوازم بسته بندی

بابل رپ ها همان پلاستیک های حباب دار هستند که برای جلوگیری از ضربه و فشار در اسباب کشی استفاده می شوند.پلاستیک ضربه گیر دارای حباب هوای هوایی بسیاری است که می تواند مانع شکستگی و خط و خش روی وسایل شود. برای بسته بندی لوازم شکستنی یا وسایل الکترونیکی و حساس از این پلاستیک های حباب دار استفده می شود. همچنین وسایل بزرگتر نظیر شیشه های بوفه یا میز ناهارخوری و …. با استفاده از بابل رپ از خطر شکستگی محفوظ می مانند. علاوه بر ضربه گیر بودن بابل رپ، برای جلوگیری از کثیف شدن وسایل هم می توانید از این پلاستیک ها استفاده کنید. ضخامت پلاستیک و اندازه درشتی حباب دار در کیفیت و جلوگیری از انتقال ضربه بسیار تاثیر دارد. این پلاستیک های ضربه گیر به صورت توپی به فروش می رسند. 

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را حرفه ای انجام دهید!

پلاستیک ضربه گیر بسته بندیلوازم بسته بندی

کاغذ بسته بندی

برای جلوگیری از آسیب به لوازم شکستنی و خرده ریزها ار کاغذ بسته بندی استفاده می شود. قبل از قرار دادن وسایل داخل کارتن حتما با این کاغذها، لوازم را دورپیچی کنید. شاید تصور می کنید که روزنامه باطله هم کار همین کاغذهای بسته بندی را می کند. در واقع هم همینطور است فقط در نظر داشته باشید که روزنامه مقدار زیادی سرب و آلودگی دارد و بعد از جا به جا شدن ناچارید همه خرده ریزها و ظرف و ظروف شکستنی را کامل بشویید. کاغذ بسته بندی قیمت چندانی ندارد ولی جلوی بسیاری از ضربات و شکستن لوازم را می گیرد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

چسب های مختلف از لوازم بسته بندی

برای اسباب کشی چسب های پهن بیشتر به کارتان می آید! این چسب ها سطح وسیعی را پوشش می دهند و قدرت نگهدارندگی بیشتری دارند. حتما از چسب مخصوص بسته بندی به مقدار زیاد، تهیه کنید. با این چسب ها باید درب و زیره همه کارتن ها را کیپ کنید. به این ترتیب موقع جابجایی وسایل، نگران در رفتن زیر کارتن و یا ریختن لوازم با ارزش تان نخواهید بود. تعداد زیادی برچسب نیز لازم دارید که پس از بسته بندی و چسب زدن درب کارتن ها باید روی آن بچسبانید و مشخصات لوازم را روی کارتن یادداشت کنید.

چگونه دردسرهای اسباب کشی با کودکان را کم کنیم؟

تجهیزات بسته بندیلوازم بسته بندی مناسب

تعرفه جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز

قیمت جابجایی و اسباب کشی

خدمات اسباب کشی و باربری در تهران

کلیه خدمات اسباب کشی و باربری در این سرویس ارائه می شود. پکیج کامل شامل بسته بندی اثاثیه نیز می باشد. ایمنی بار خود را به ما بسپارید. حرفه ای هوم سرویز اثاثیه را به صورت استاندارد بسته بندی می کنند و بدون آسیب به خانه جدید منتقل می کنند. ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه کاملا رایگان است. پس از ثبت سفارش در روز و ساعت مورد نظرتان کامیون باربری و هر تعداد کاگر حمل بار که بخواهید، به محل اعزام می شود. هوم سرویز مجری اسباب کشی منزل و حمل اثاثیه اداری در همه مناطق تهران است. این سرویس شامل گارانتی صد در صد بوده و در صورت آسیب به وسایل، خسارت به طور کامل پرداخت خواهد شد.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس جابجایی و اسباب کشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا