زیبایی

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی کدام است؟

انتخاب مدل مو جذاب و رنگ موی مناسب، دو راه عالی برای زیبایی موهای خانم‌ها است. رنگ کردن موها، تغییرات زیادی را در چهره فرد ایجاد می‌کند و تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت خانم‌ها می‌گذارد. امروزه بیش از 75 درصد خانم‌ها به رنگ کردن موها علاقه دارند و با تغییر رنگ موهای خود، احساس اعتمادبه‌نفس و جذابیت می‌کنند. برای انتخاب رنگ مو، باید به رنگ پوست و رنگ چشم‌های فرد توجه کرد. از آنجایی که در ایران و سایر کشورهای آسیایی، تعداد افراد با پوست گندمی و سبزه زیاد است، در این نوشته می‌خواهیم راهنمای انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی را به شما توضیح دهیم.

رنگ پوست گندمی و سبزه، بسیار خاص و زیبا است که به پوست برنزه شباهت دارد و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. اما چالشی که ممکن است با این رنگ پوست با آن مواجه شوید، این است که رنگ مو برای پوست گندمی را چطور انتخاب کنید؟ خانم های پوست گندمی وقت آن است همانطور که برای انتخاب مدل موی کوتاهی خود زمان می گذارید برای انتخاب مناسبترین رنگ موی نیز زمان مناسبی را اختصاص دهید.

در این مقاله ما می‌خواهیم در مورد رنگ مو برای پوست گندمی صحبت کنیم و بگوییم که چه رنگ‌هایی برای پوست گندمی جذاب‌تر و زیباتر هستند. همچنین تصاویر زیبا از تمام رنگ موها را به شما نشان می‌دهیم.

اگر پوستی گندمی دارید و دوست دارید که بر اساس رنگ پوست خود، بهترین رنگ مو را انتخاب کنید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پوست گندمی
پوست گندمی

رنگ پوست گندمی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ بررسی رنگ مو برای پوست گندمی برویم، بهتر است شما را با خصوصیات رنگ پوست سبزه و گندمی آشنا کنیم تا بتوانید بهتر تشخیص دهید که اصلاً پوست شما گندمی است یا خیر.

پوست گندمی رنگ به پوستی گفته می‌شود که یک درجه تیره‌تر از پوست سفید است. در پوست‌های گندمی، تناژی از رنگ قهوه‌ای روشن وجود دارد. رنگ گندمی به‌گونه‌ای است که با مشاهده آن متوجه می‌شوید نه خیلی تیره است و نه خیلی روشن و چون شباهت زیادی به رنگ گندم دارد، به همین خاطر به نام «پوست گندمی» معروف شده است.

رنگ پوست گندمی
رنگ پوست گندمی

تفاوت رنگ پوست گندمی و سبزه

اگر می‌خواهید با تفاوت رنگ پوست گندمی و سبزه آشنا شوید، باید بدانید که پوست گندمی، نسبتاً روشن است و کک و مک کمی روی آن وجود دارد؛ اما پوست سبزه به رنگ تیره و زیتونی است و هیچ گونه کک و مکی روی آن مشاهده نمی‌شود. پوست گندمی رنگی بین پوست سفید مهتابی و پوست قهوه‌ای روشن دارد؛ اما در پوست سبزه، ترکیبات سه رنگ زرد، سبز و کمی قهوه‌ای وجود دارد.

جالب است که بدانید رنگ پوست گندمی، بیشتر در کشورهای خاورمیانه و آسیای مرکزی وجود دارد. استفاده از کرم ضدآفتاب و کرم روز و کرم شب به افراد با پوست گندمی کمک می‌کند تا بهتر از پوست خود مراقبت کنند.

حالا موضوع مهم این است که افراد با پوست گندمی بهتر است چه رنگ مویی را برای خود انتخاب کنند؟ در ادامه با زیباترین رنگ‌ها برای پوست گندمی آشنا خواهید شد.

رنگ مو بلوند برای پوست گندمی
رنگ مو بلوند برای پوست گندمی

آیا رنگ موی بلوند، انتخاب خوبی برای پوست گندمی است؟

رنگ بلوند برای موها یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها است که اکثر خانم‌ها دوست دارند موهای خود را به این رنگ کنند تا بتوانند زیباتر شوند. بسیاری از خانم‌ها و دختران جوان نیز رنگ موی بلوند را برای مش و هایلایت مو انتخاب می‌کنند تا ظاهری جذاب‌تر و شیک‌تر داشته باشند.

نکته مهمی که باید بدانید این است که بعضی از طیف‌های رنگ بلوند برای پوست گندمی اصلاً مناسب نیست. زیرا رنگ بلوند برای کسانی که دارای پوست گندمی هستند ممکن است نارنجی به نظر برسد و این موضوع باعث می‌شود که زیبایی چهره کمتر شود. در کل اکثر رنگ‌هایی که خیلی تیره هستند برای رنگ پوست گندمی مناسب نیست و بهتر است در این رنگ موها از تناژهای روشن‌تر استفاده کنید.

افرادی که پوست گندمی دارند، برای آرایش و میکاپ صورت خود، بهتر است از رنگ‌هایی مانند گلبهی، صورتی گل سرخ، قرمز توت فرنگی و نارنجی کمرنگ استفاده کنند. آرایش نود (Nude) برای این دسته از افراد بسیار مناسب و جذاب است.

رنگ مو برای پوست گندمی
انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی و سبزه

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

در ادامه به بررسی بهترین رنگ‌ها برای پوست گندمی می‌پردازیم که می‌توانید از آنها برای زیبایی موهای خود استفاده کنید. بعد از مشاهده عکس‌ها و انتخاب رنگ موی دلخواه خود، بهتر است کار رنگ کردن موهای خود را به یک آرایشگر خوب رنگ و مش بسپارید تا موهای شما را به بهترین شکل رنگ کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هایلایت و مش مو بانوان هم ارائه میده؟

انواع رنگ‌ موهای زیر برای پوست‌های گندمی مناسب هستند:

1- رنگ مو قهوه‌ای:

رنگ قهوه‌ای، یکی از بهترین و امن‌ترین رنگ‌ها برای پوست گندمی است که ظاهر شما را ساده و شیک نگه می‌دارد.

رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای تیره، شکلاتی و قهوه‌ای روشن، برای پوست‌های گندمی و چشم‌های قهوه‌ای بسیار مناسب هستند و مانند امضا برای دختران آسیایی محسوب می‌شود. رنگ‌هایی مانند کاراملی، دارچینی و قهوه‌ای تافی از جمله تناژهای سرد رنگ قهوه‌ای هستند.

شما می‌توانید تناژهای مختلف رنگ قهوه‌ای را برای رنگ موها یا هایلایت موهای خود انتخاب کنید.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ مو قهوه‌ای با هایلایت‌های جذاب را مشاهده خواهید کرد:

2- رنگ دودی:

رنگ مو دودی، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای رنگ کردن موها است. جالب است بدانید که رنگ موی دودی، تضاد زیادی با پوست گندمی ندارد و یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای پوست‌های گندمی است.

اگر می‌خواهید حسابی تغییر کنید و چهره‌ای خاص و زیبا داشته باشید، رنگ موی دودی را انتخاب کنید. رنگ دودی را می‌توان با سایر رنگ‌ها مانند نقره‌ای، خاکستری و حتی بلوند ترکیب کرد تا رنگ موی جدیدی به وجود بیاید. البته اگر خودتان دست به کار شده اید حتما در هنگام ترکیب رنگ ها دقت کنید. پیشنهاد می کنیم محتوای ترکیب رنگ مو در خانه هوم سرویز را حتما مطالعه کنید.

برای جذابیت بیشتر چهره خود، بهتر است تمام موها را به رنگ دودی درنیاورید و از این رنگ برای انجام بالیاژ مو، آمبره مو یا هایلایت مو استفاده کنید. با این کار، موهای شما چندرنگ و بسیار زیبا می‌شود و جذابیت پوست شما بهتر مشاهده می شود.

در تصاویر زیر، عکس پوست گندمی با موهای دودی را مشاهده می‌کنید:

3- رنگ مو شرابی:

اگر پوستی گندمی دارید و دوست دارید رنگ مویی خاص را انتخاب کنید که چهره شما را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان دهد، بهتر است رنگ مو شرابی را امتحان کنید.

در رنگ مو شرابی، تناژ رنگ قرمز وجود دارد و به همین دلیل با پوست گندمی رنگ بسیار متناسب است. انتخاب رنگ مو شرابی، زیبایی بسیار زیادی به رنگ پوست گندمی می‌بخشد و ظاهر فرد را کاملاً تغییر می‌دهد.

رنگ شرابی، از جمله پیشنهادهای جذاب برای آمبره کردن موهای کوتاه است. تناژهای مختلفی از رنگ شرابی وجود دارد و شما می‌توانید از رنگ شرابی روشن و شرابی تیره برای زیبایی موهای خود استفاده کنید. بهتر است رنگ شرابی روشن را برای موهای خود انتخاب کنید؛ زیرا تیره بودن رنگ موهایتان ممکن است پوست شما را تیره نشان دهد.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ شرابی را مشاهده خواهید کرد:

4- رنگ مو مسی:

رنگ مو مسی نیز یکی از رنگ‌هایی است که در چند سال اخیر، محبوبیت زیادی بین خانم‌ها پیدا کرده است. رنگ موی مسی، رنگی خاص و جوان‌پسند است. این رنگ مو برای پوست گندمی بسیار مناسب است و می‌تواند به چهره شما، شادابی و نشاط زیادی ببخشد. رنگ مو مسی جزو رنگ‌های روشن با تناژی از رنگ قرمز محسوب می‌شود و به انواع رنگ مو فانتزی شباهت دارد.

اگر به دنبال این هستید که تفاوت زیادی در چهره خود ایجاد کنید، رنگ مسی، انتخاب زیبا و جذابی برای موهای شما است و کمک می‌کند که چهره‌ای زیباتر و دوست‌داشتنی‌تر داشته باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هایلایت و مش مو بانوان هم ارائه میده؟

در تصاویر زیر، زیبایی رنگ موی مسی را مشاهده می‌کنید:

5- رنگ مو فندقی:

شاید در هنگام انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی کمی سردرگم شوید و ندانید که کدام رنگ بهترین انتخاب برای رنگ موهای شما است؛ اما باید بدانید که بعضی از رنگ‌ها همیشه برای پوست گندمی مناسب و جذاب هستند.

رنگ فندقی یکی از این رنگ‌های جذاب و همیشه زیبا است. پایه رنگ فندقی، قهوه‌ای است و حالتی روشن دارد. به همین خاطر رنگ موی فندقی برای پوست گندمی گزینه بسیار مناسبی است. در کل می‌توانیم بگوییم که رنگ فندقی روی صورت گندمی معجزه می‌کند.

البته تناژ این رنگ باید متناسب با تیرگی یا روشن پوستتان انتخاب شود. با مراجعه آرایشگر خوب در منزل می توانید از وی کمک بگیرید برای رنگ و مش و طیف مناسبی از رنگ موی فندقی برای شما انتخاب می‌شود.

در تصاویر زیر، عکس رنگ موی فندقی روی پوست گندمی روشن را مشاهده می‌کنید:

انجام هایلایت و آمبره برای پوست گندمی مناسب است یا خیر؟

آمبره و هایلایت مو، دو تکنیک جدید برای رنگ‌ کردن موها هستند که اخیراً بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند. افراد زیادی علاقه‌مند به این هستند که موهای خودشان را با تکنیک‌های آمبره یا هایلایت رنگ کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند.

در ابتدای این مقاله گفتیم که استفاده از رنگ طلایی به‌عنوان رنگ مو برای پوست گندمی مناسب نیست و نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما اگر به این رنگ علاقه‌مند هستید و دوست دارید موهای خودتان را به رنگ طلایی کنید، هایلایت مو و آمبره می‌توانند به شما کمک کنند.

شما می‌توانید از رنگ‌هایی با پایه قهوه‌ای و شکلاتی استفاده کنید که برای پوست گندمی کاملاً مناسب هستند و در ادامه به آنها سایه‌هایی از رنگ طلایی را اضافه کنید. این کار می‌تواند کمک کند که هم رنگ طلایی را در موهای خودتان داشته باشید و هم بتوانید زیبایی موها و چهره خودتان را حفظ کنید.

رنگ بلوند درخشان و بلوند طلایی، برای انجام بالیاژ روی موهای مشکی نیز بسیار جذاب هستند.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از بالیاژ و آمبره با رنگ بلوند را مشاهده می‌کنید:

برای انجام مش و هایلایت یا آمبره مو در منزل، بهتر است به آرایشگرهای حرفه‌ای و متخصص مراجعه کنید تا این کار را با بهترین مواد برای شما انجام دهند.

رنگ مو برای پوست گندمی

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد رنگ مو برای پوست گندمی صحبت کردیم و خصوصیات رنگ پوست گندمی را به شما توضیح دادیم. سپس عکس از زیباترین رنگ‌ها برای پوست گندمی را به شما نشان دادیم تا بتوانید از میان رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، شرابی، دودی، مسی، فندقی و بلوند تیره، رنگ موی دلخواه خود را انتخاب کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با انواع رنگ مو مناسب برای پوست گندمی آشنا شوید و بتوانید بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم که انواع مدل موی فر زنانه را در مجله زیبایی هوم سرویز مشاهده کنید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویس مراجعه کنید و درخواست خود را برای دریافت خدمات آرایشگری ثبت کنید.

تمام خدمات آرایشگری هوم سرویز توسط آرایشگرهای حرفه‌ای و باتجربه انجام می‌شود. همچنین برای میکاپ صورت و رنگ کردن مو نیز از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و لوازم استفاده می‌شود. همچنین قیمت رنگ فانتزی مو و قیمت هایلایت مو در هوم سرویز بسیار مناسب و اقتصادی است.

هوم سرویز با ارائه انواع خدمات آرایشگری در منزل، به شما کمک می‌کند تا زیبایی ظاهری خود را بیشتر کنید و همیشه آراسته و جذاب باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا