جابجایی و حمل بار

ترفند جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی ✔️ باربری هوم سرویز

اسباب کشی به خودی خود کار دشواری است ولی اگر دست تنها بخواهید لوازم سنگین را جابجا کنید، دشوارتر هم می شود.  شرکت های باربری و اسباب کشی ترفندهای خاصی برای جابجایی اجسام سنگین به کار می برند. برای اینکه لوازم بزرگ و حجیم را از محل فعلی به محل جدید منتقل کنید نیاز به کمک دارید. خیلی کارها را نمی شود به تنهایی انجام داد. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فوت و فن جابجایی اجسام سنگین

در بین وسایل اداری ده ها دستگاه بزرگ و سنگین وجود دارد که موقع جابجا کردن دفتر کار، مشکل ساز می شوند. لوازم بزرگ و حجیم تنها در ادارات وجود ندارد در اسباب کشی منزل هم حداقل یکی دو وسیله سنگین دیده می شود. جابجا کردن یخچال های بزرگ و ساید بای ساید، گاو صندوق های بزرگ و سنگین، حمل پیانو، بوفه های حجیم و …. اصلا کار ساده ای نیست. در این مطلب چند نکته برای آسان تر و ایمن تر کردن حمل وسایل بزرگ را معرفی می کنیم. شاید این نکات در اسباب کشی بعدی و حمل اثاثیه سنگین در کارها سهولت ایجاد کند.

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

جابجایی اجسام سنگینآسیب های ناشی از بلند کردن لوازم سنگین

برای جابجایی اجسام سنگین از مغزتان استفاده کنید

به طور معمول در همه اسباب کشی ها کارگرهای حمل بار، وسایل و لوازم را به کامیون حمل می کنند. بعضی از وسایل به اصطلاح بد بار هستند و اندازه های حجیم تری دارند. تصور کنید برای جابجا کردن ساید بای ساید، سختی کار چقدر است! اینن وسایل جای دست یا دستگیره برای گرفتن و بلند کردن ندارند. 

واقعا در خیلی از موارد زور بازو به تنهایی کارساز نیست. کارگرهای باربری در این زمینه آموزش دیده اند و می دانند چگونه وسایل بزرگ را به داخل کامیون حمل کنند. قبل از اینکه از دست تان استفاده کنید در مورد بلند کردن وسایل فکر کنید. آیا به تنهایی می توانید این یخچال را بلند کنید؟ بدون تردید به تنهایی نمی توان بسیاری از وسایل بزرگ را جابجا کرد. بسیاری از افراد در اسباب کشی ها دچار آسیب و صدمات شدید می شوند! زیرا سعی کرده اند به تنهایی یکی از لوازم سنگین را جابجا کنند. 

ساده ترین راه برای جابجایی اجسام سنگین حذف کردن است

یکی از ساده ترین و ایمن ترین راه های برای بلند کردن و جابجایی وسایل سنگین و حجیم اینست که تا حد امکان، از وزن این وسایل کم کنید. این موضوع چندان هم سخت نیست برای مثال:

  • کشوهای دروار را خالی کرده و اگر می شود، کشوها را خارج کنید. در غیر اینصورت حتما روی کشوها را با چسب محکم کنید تا در حین اسباب کشی مزاحم نباشند. بلند کردن دروار یا کمد لباس به تنهایی دشوار است دیگر وزن لباس ها را به آن اضافه نکنید.
  • هرگز یخچال و فریزر را با مواد غذایی، حمل نکنید. لازم است تا از مدت ها قبل وسایل داخل ساید و یخچال را مصرف کنید تا در روز اثاث کشی، یخچال پر نباشد. بهتر است یخ های یخچال را در یک یخدان مناسب نگهداری کنید تا در روز اسباب کشی از آن استفاده کنید. همه قسمت های جدا شونده ساید بای ساید را جدا کنید. قفسه ها، طبقات، محفظه یخساز و … را باز کنید. این قطعات در مجموع وزن زیادی دارند. می توانید قبل از جداسازی این قطعات، از ساید عکس بگیرید! بعد از اثاث کشی از روی همین عکس ها می توانید قطعات را به طور صحیح نصب کنید.
  • در مورد جابجایی اجسام سنگین نظیر مبلمان و تختخواب های کمجا یا میل های تختخوابشو و …. نیز وضع به همین صورت است حتما تا جای ممکن قطعات جدا شونده را از مبلمان و وسایل بزرگ، حذف کنید. دستگیره های بزرگ، کشوها، پایه های بیرون زده( اگر قابلیت جدا شدن دارند) و … را باز کنید. روی هر قطعه برچسب شماره بزنید تا بتوانید دوباره آن را سر هم کنید. این کار نه تنها موجب کاهش وزن لوازم می شود بلکه از خراشیدگی یا شکستن وسایل هم جلوگیری می شود.

فوت و فن جابجایی گیاهان در اسباب کشی

حمل بار حجیم در اثاث کشیاسباب کشی آسان در بهترین باربری تهران

جابجایی اجسام سنگین : به جای کشیدن، فشار دهید

فشار دادن ، بسیار آسانتر از کشیدن لوازم سنگین است. بسیاری از افراد موقع جابجا کردن مبلمان یا بوفه و ….آن را روی زمین می کشند. اینکار انرژی بیشتری می گیرد و نیاز به زور بازوی بیشتری هم هست. به جای صرف اینهمه انرژی، کافیست جسم بزرگ و سنگین را هل بدهید. فشار وارده از هل دادن باعث حرکت سهل تر می شود. برای اینکار از یک تکه موکت قدیمی یا زیر انداز دیگری استفاده کنید تا کفپوش ها هم آسیب نبیند. یکبار امتحان کنید تا تفاوت را ببینید. موقع اسباب کشی وسایل سنگین را روی موکت قرار داده و موکت را بکشید. 

برای جابجایی اجسام سنگین از وسیله مناسب استفاده کنید

آیا تاکنون فکر کرده اید که مصری های باستان اهرام را چگونه ساخته اند؟ بدون تردید برای حمل سنگ های بزرگ از ابزار آلات ویژه ای استفاده شده است. این ابزارها چندان پیشرفته نبودند ولی کارایی فوق العاده ای داشتند. این روزها انواع لوازم کمکی برای حمل اثاثیه سنگین تولید شده که کار جابجایی را ساده کرده است. این ابزارها دستگاه های ساده ای هستند ولی بدون آنها نمی توان وسایل خیلی بزرگ را به سادگی جابجا کرد. برخی از این وسایل عبارتند از:

  • تسمه های بالابر
  • چرخ های انتقال بار
  • غلتک های پله ای
  • سرسره های حمل بار به کامیون

how to move large items

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

چگونه دردسرهای اسباب کشی با کودکان را کم کنیم؟

ترفندهای جابجایی اجسام سنگینجابجایی اجسام سنگین

تعرفه جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز

قیمت جابجایی و اسباب کشی

خدمات اسباب کشی و باربری در تهران

اسباب کشی و باربری تهران افتخار دارد توانسته رضایت همه مشتری ها را در سفارش های قبلی به دست آورد. حمل لوازم سنگین منزل بدون آسیب، تخصص ماست. جابجایی یخچال های بزرگ و ساید بای ساید، انتقال گاو صندوق به کامیون، حمل پیانو و … در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید این سفارش شامل گارانتی و تصمین سلامت رسیدن بار است. هزینه های باربری بابت جابجایی لوازم سنگین،اندکی بیشتر است. هنگام ثبت سفارش حتما در قسمت توضیحات، نوع و تعداد لوازم حجیم را ذکر کنید.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس جابجایی و اسباب کشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا